Valentine's Day

...och det är ju kul för de som har någon att tillbringa den med. Vilket alltså inte inkluderar mig. Hm!
Men jaja, ingen idé att sitta och deppa för det även om man är mer eller mindre frivilligt singel! Jag har istället tillbringat min dag med att läsa senaste numret av ELLE, lyssna på albumet jag skrev om igår på repeat (precis lika bra som jag trodde och helt klart värt 20 dollar), ut och gå en stund, måla naglarna i rosa och silver (lite Alla hjärtans dag-tema plus att det matchade min tröja 8D) samt räkna lite matte.

Dessutom har jag inte varit helt utan kärlek idag för jag fick en jättefin present av min kompis Sam. Hon hade tydligen planerat detta i flera dagar och jag anade ingenting förrän hon helt random frågade mig vad klockan var här i Sverige (hon bor i Kentucky så det är sex timmars tidsskillnad). Men hon ville bara vara säker på att det verkligen var den 14:de här innan hon skickade bilden, haha!


Så söt och jag blev riktigt rörd ♥ (killen på bilden är min favoritmedlem i en av mina favvogrupper)

Imorgon är min mami ledig från jobbet och då ska vi baka kanelbullar, huhu. Egentligen hade vi planerat att åka till Göteborg men varken jag eller min bror var speciellt taggade och då tyckte vi att det var roligare att vara hemma och göra något istället.

Nu ska jag titta på några fler Gossip Girl-avsnitt (riktigt bra var det faktiskt) och sen hade Love visst laddat ner Shanghai Noon & Shanghai Knights som jag älskar så då ska jag nog titta på en eller båda. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback