hej måndag

Donerade 500 kr till Röda Korsets Japan-insamling imorse och kände mig som en bra människa. Faktiskt. Många kanske tänker att Japan inte "behöver" hjälp för att de är ett i-land men deras ekonomi är 7kt ansträngd och vem som helst skulle behöva hjälp efter en katastrof av den här storleken.

Idag har jag kommit på vad jag ska bli när jag blir stor. Eller inte jag som kom på det egentligen utan Johan. A-M-B-A-S-S-A-D-Ö-R. Eller inte ambassadör egentligen men jobba på ambassad i alla fall. Älskar ju språk och jobbar man utomlands är det ju en perfekt ursäkt för att slippa undan landet brunsås för all framtid.

Är grymt upptagen nu för tiden dessutom. Måste klippa mig, fixa synundersökning för linser/nya glasögon, skriva klart CV, lämna in det på Visko (typ 195468406e kvadratmeter skor jaaaaaaaaaaaa), göra klart alla inlämningar som inte är färdiga, plugga till franska- & matteprov och någonstans däremellan ska jag och Amanda hinna bli biff?? Plus att jag måste hinna med att fangirla över mina små korean b0yz woohoo ♥ Grejar nog detta ändå. Är ju så c00l. Känner mig nästan lite hipster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback