listaaaa.

snodd från la chizu

Min bästa vän heter andreas och går på toa ca var femte minut

När jag borstar tänderna tar det femton evigheter och en sekund

När jag lagar mat blir det oftast dåligt

Jag är rädd för folk

Den värsta känslan är när man inser att man inte förtjänar sina vänner

Den bästa känslan är när ett ögonblick är så jävla perfekt att man inte tänker på något annat

Jag är bäst på antagligen ingenting

Jag är sämst på mycket?

Jag lyssnar på korean stuff, Dir en grey & Lady Gaga. Och ONE OK ROCK såklart.

Jag pratar snabbt och otydligt

Jag tycker om Ullareds-shopping med Amanda och min & Lisas partyresa till Italien efter studenten.

Kärlek är
jobbigt.

I somras var jag med Susanna och....öhhh...chillade

Sist jag grät var alldeles nyss

När jag vill tänka går jag och lägger mig

När jag bakar äter jag alldeles för mycket av smeten/degen

Just nu måste jag göra min jävla psykologiinlämning

Om jag var ett djur skulle jag vara en sengångare eller någon av de där som typ lever en dag för att para sig och sen dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback