bon soir

Är på jävligt bra blogghumör idag så vi drar ett inlägg till!
Jag vill ha en kamera????!?!??!?!?!!?112345 När jag såg Susannas bilder blev jag helt gal1 sugen på att ta min kamera och springa ut och fota allt jag såg! Problemet? Jag har som sagt ingen kamera...

Det är vid såna här tillfällen jag hAtAr att fylla sent på året, det är så långt till min 18-årsdag då jag kan önska mig såna här grejer...mina egna pengar tänker jag spendera på enormt viktiga saker så som SNSD-muggar och 2NE1-sockar liksom.

Huuuur fina och nödvändiga är inte de här???? Mhm????

Kommentarer
Susannaaaaaaa säger:

därför vi ska ut och fota nästa gång vi får tummen ur röva och ses!

2011-05-10 | 16:49:42
Blogg: http://susannawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback