like it boom like it boom like it bubi bubi boom

Jag vet att jag hade något aaaaaaaaaaaasroligt att berätta, men likt en Alzheimersdrabbad pensionär har jag naturligtvis glömt bort det...

Något annat som jag hade glömt bort var att jag ska till tandläkaren på fredag och dessutom hade jag glömt bort var jag lade lappen med tiden...senare upphittades den i min plånbok (där jag lägger alla kvitton så det var inte så konstigt \o/) efter x antal andra kvitton bläddrats igenom och slängts bort. Dock fick jag stor lust att dunka huvudet i väggen när jag såg tiden: 8:20 på morgnen??!!!! Måste ha fått ett akut anfall av dumhet när jag godkände den tiden för fifan vad tidigt jag kommer att behöva gå upp på fredag...mycket tidigare än om jag skulle gått till skolan som vanligt \o/.


Ungefär såhär smart är jag för det mesta!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback