kyligt

Jaha. Det var väl typiskt. Resten av la familia blir sjuk och då är det jag som får springa med hushållspappersrullar, c-vitamin och alvedon. Laga mat, flytta fjärrkontrollen till tv:n närmare och flytta på irriterande lampor som lyser in i ögonen. Nåja, det är inga speciellt ansträngande sysslor och jag gör det så gärna. Måste bara hinna med att plugga lite till nationella provet i svenska imorgon också. Den skriftliga delen är det som gäller och att skriva har aldrig varit min svaga sida turligt nog. Jag håller tummarna.

Har gjort diverse skitbra inköp idag för att uttrycka det enkelt; ett par svarta uggs och fyra lussekatter. Kom precis på att vi har glögg hemma också, så nu jävlar ska här julmysas. Synd att jag redan har använt mina uggs utomhus, annars hade jag kunnat ha dem på mig.

Mysig stämning kan behövas just nu, för jag har precis börjat att läsa om Sugarplum Fairy-Kristians blogg i kroppen min och jag kan meddela att det inte går ett dugg bättre än förra gången. Sitter med duschhandduken i knät och gråter ögonen ur mig. Är så glad att han klarade det.


"Sista innan allt försvann"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback