mr norén, nice to meet you

Hittade en gammal grej från Aftonbladet om Gustaf Norén och hur han är som pojkvän. Varför finns det inte fler som han?????????

Var träffades vi?
– På biblioteket i Borlänge vid videohyllorna, strax intill internetsektionen. Där träffas de flesta. Du var snygg och sa hej.

Hur lång tid tar det innan du bjuder hem mig på… en kopp te?
– Jaa, om jag får ditt telefonnummer när vi träffas tar det två, tre månader. Jag måste ju hinna gå igenom alla samvetskval så att jag inte gör något förhastat.

Men vi dejtar väl fram till dess?
– Dejting? Nej, nej, nej. Dejting, det finns inte i Borlänge. Först får man ett alternativ presenterat för sig, sen funderar man i två månader om man vill ha det eller inte. Och vill man det – då börjar det.

Nu är ju du rockstjärna, måste jag som flickvän göra något för att matcha din image?
– Nej, det behöver du inte bry dig om för det har jag redan tänkt på. Jag är ju Gustaf Norén och det är ju inte en slump att jag är rockstjärna. Och Gustaf Norén väljer ju tjejer som passar Gustaf Norén. Allt kommer naturligt om du är den rätta.

Är det okej om jag tycker din musik är skränig?
– Njae, alltså, om du inte förstår musiken så förstår du inte mig, så det är inte ett dugg okej. Det är som att säga ”är det okej att inte förstå din personlighet?”

Är du en romantiker?
– Det måste man vara om man spelar rock. Du kan inte skapa mycket känslor om du inte har mycket känslor i dig.

Okej. Det är snart vår ettårsdag. Hur överraskar du mig?
– Jag tror inte att jag kommer ihåg ettårsdagen. Du blir nog överraskad om jag gör det. Men jag skulle försöka laga mat och eftersom du vet att jag aldrig gjort det förut så skulle du nog bli imponerad.

Mat ja, tar du notan eller delar vi?
– Den tar jag – alltid. Jag vet inte varför. Det kanske är det manliga djurets instinkt, att man måste ha kontroll eller något?

Förresten, jag har inga rena trosor kvar, är det okej om jag lånar dina kalsonger?
– Absolut, du behöver inte ha några trosor alls, inte i mitt hem.

Finns det något i mitt förflutna som jag inte ska berätta för dig?
– Jag har inget behov av att höra om gamla pojkvänner, de finns inte kvar i det här livet. Och de får vara hur många eller få som helst eftersom de är totalt ointressanta. Om du har haft 250 förhållanden före mig skulle jag se det som att du haft en del att göra innan du hittade den rätte.

Jag är svartsjuk på alla snygga groupiewannabies som står längst fram vid scenen och trånar när du spelar.
– Jo, men vet du, de är svartsjuka på dig också. Jag skulle inte välja dem före dig. Vi två har ju kommit varandra nära och det är det som räknas! Fast svartsjuka är värst i världen och om du är svartsjuk hela tiden skulle jag nog göra slut. Det skulle inte gå i längden.

Det blir väl svårt att ha ett sexliv när du bor i turnébussen i sommar. Hur löser vi det?
– Du ska inte med eller? Nej, förresten, det kan du ju inte. Vi får väl skippa det helt enkelt. Det är inte så farligt, det är högst några dagar, sen kommer jag hem igen. Men om du är med är det bara att dra för ett skynke för sängen i bussen. Du behöver ju inte skrika?

Du, jag blev lite på lyset igår och vaknade upp med trummisen i Mando Diao. Vad händer nu?
– (skrattar) Ja fy fan, jag skulle nog ta upp en fistfight med Samuel. Du är mitt revir och det borde han veta om. Men jag skulle nog försöka lappa ihop det med dig, men det skulle ta jävligt lång tid att förlåta.

Hur blir du när vi grälar?
– Förbannad, så in i helvete. Men det går snabbt över.

Förresten, har jag sagt att jag är lite amatörkinky? Vad sägs om att jag överraskar dig med ridpiska och höga stövlar?
– Jaha, du slåss i sängen? Det är lugnt, du gör det ju ändå för den goda sakens skull. Det förstör ju bara lite hud och det växer ju ut igen.

Vad säger du om jag vill bjuda med en av mina tjejkompisar då?
– Om jag är kär i henne också, vilket jag inte tror att jag är, så skulle det vara lugnt. Annars så tror jag nog inte att jag skulle vilja det. Jag skulle kanske fundera på om du är lesbisk.

Vad måste jag göra för att du ska slänga ut mig?
– Du skulle kunna lägga kräkmedel i maten, dra ut tv-sladden under VM-finalen i fotboll eller berätta att du inte är kär i mig, då åker du ut.


underbaring!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback