99:-

Ni vet den där känslan när ens gratis Spotify-tid tar slut? Jag har precis upplevt den för första gången. Det är fruktansvärt!!! Kände mig tvungen att vara olaglig chey och ladda ner två album, fy på mig. Längtar efter min födelsedag/julafton så jag kan glädjas åt små fyrkantiga, platta paket inslagna i fint papper (stryper någon om jag inte får åtminstone någon av Crossing the Rubicon, Something to Die For eller Mariefred Sessions). Hade helst önskat mig dem på vinyl, men har ju tyvärr inget att spela dem på då...

Nåja, imorgon kommer Amanda och Emilia hit för singelkväll! Vi ska dricka oss fulla på rödvin (bag-in-box for mature women-style), gå osminkade och iklädda mjukisbyxor upp till pizzerian och se på snyftiga filmer tills klockan två. Har iallafall hört att det är så man gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback