http://open.spotify.com/track/534QUVg9Rf5FbLaXcvssBE

Nejmen hallå, har visst haft besöksrekord gånger 100000 idag?? TREVLIGT!

Sitter i min säng och ska alldeles strax gå och lägga mig. Sörjer. En nationell katastrof av enorma mått har nämligen drabbat mig - jag har tappat bort min mobilladdare. Eller ja, adaptern som man sätter i vägguttaget, så vill jag ladda min telefon nu måste jag ha på datorn hela natten...I-landsproblem på högsta nivå javisst!

Något annat som också är sorgligt är att jag kan se min matte D-bok härifrån. Matte i sig är i och för sig deprimerande men just den här boken påminner mig om att jag har 150 poäng IG att ta igen inom det närmsta halvåret. Whoops.


bild från i lördags
Tror den säger ganska mycket om vad vi gjorde så ska inte gå in på några detaljer, men det handlade om en morgonrock. ;)

Kommentarer
sandra säger:

First of all, tack för att du inte är anonym och står för dina åsikter! haha ^^

och.. varför ? o_o

If it is because of that picture, så är de bara inside joke mellan mig och mina kompisar haha

2011-10-25 | 23:26:25
Blogg: http://booxeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback