usch, onsdag

Vet att man ska vara positiv och så men jag är en sån där vars humör påverkas av vädret (kan bero på att jag måste cykla 3 km i det två gånger per dag) så när det är dåligt väder är jag ingen muntergök direkt! Plus att onsdagar för min del innebär åtta timmar i skolan och bara tråkiga lektioner, hu :(

Nåväl, nu när klagandet är över kan man ägna resten av inlägget åt något roligare! Till exempel som att tala om att min vän Stefan ska låna min mycket tighta och figurnära randiga tröja till sin fransmans-utklädnad på en Halloweenfest i helgen! Ignorerar det faktum att jag inte kan gå för att festen är på en nattklubb med 18-årsgräns...klagvarning... Men ja, med tanke på hur han lär se ut i den kommer jag förmodligen bli mycket glad av bilderna jag blivit lovad ;)



stilig herre jag och susanna hittade på carlings någon gång. förslag på utklädnad till halloween kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback