GRATTIS

Kan väl hända att jag har ett stort bekräftelsebehov, men ett grattis är alltid trevligt att få så därför säger jag idag grattis till Susanna som fyller hela 18 år idag! Nu jäklar är det inte bara jag som är uråldrig!

Räknade ut att detta borde betyda att vi har känt varandra i ca fyra och ett halvt år. Tiden går fort! Bilden är nedan är definitivt en av de vackraste som någonsin tagits på oss och aldrig kan jag tro att det kommer finnas en finare...



GRATTISSSSSS

Gårdagen var trevlig, jag och Elin åkte till Kinna en stund, fikade, pratade och sen kom William och hämtade oss. Vi åkte hem till en nyvaken Tommy (halv fem på eftermiddagen) för att lämna böcker, sen vidare hem till William där vi spenderade resten av kvällen med att spela Street Fight, UNO och hoppa studsmatta. Skall snarast inhandla ett Street Fight till PS3 för att öva upp mina skills, det gick pinsamt dåligt igår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback