23:37

Och med det 23 minuter kvar tills julafton! Alltså det här året känns så konstigt. Jag har inte varit peppad på någonting alls, bara gått runt i en dimma hela hösten och den känslan har liksom hängt med nu tills min födelsedag och julen också. Låter väldigt ytligt men det är ju de tillfällen man brukar bli extra glad inför? 
 
Jag ska vara ärlig, skolan har extremt mycket med detta att göra och jag hoppas verkligen att det blir bättre när vi börjar studera våra språk för annars vet jag faktiskt inte om jag står ut. Får pigga upp mig med tanken på de roliga tillfällena som ligger framför mig - nyår i Stockholm med Anna (eventuellt också Inno) och månadsskiftet januari-februari drar hon och jag förhoppningsvis till München för konsert med Teen Top! Åhhh hoppas verkligen att det blir av❣
 
 
jag och min bästa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback