28/12

Hej min blogg! Hoppas att du har haft en trevlig jul! Haha. Det har i alla fall jag, en jul bestående av familj, mat, presenter, mat, godis, spel, mat och mat. Som julen brukar vara med andra ord! 
 
Just nu sittligger jag i soffan och försöker läsa lite kurslitteratur medan ögonen hellre dras til På spåret som går på tv:n. Egentligen borde jag väl stänga av men jag gillar inte när det är helt tyst i huset heller, vilket är det andra alternativet då jag är själv hemma just nu. Skönt faktiskt med lite egentids-avkoppling; dagen har mest gått åt till städning samt att tvätta inför min Stockholmstripp i övermorgon, så att bara slöa och trycka i sig pepparkakor doppade i glögg kändes skönt nu! Dock upptäckte jag precis att jag hade lite i håret...fml.
 
 
Min finaste julklapp från finaste Anna som levererades till dörren igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback