bakislördag

Eller ja, inte bakis faktiskt för vi tog det lugnt alla tre igår. Drack två smirnoff ice, lite vin och en öl, sen fick det vara bra för min del men jag känner mig ändå sådär bakis-seg liksom! Sticky var dessutom jättetråkigt igår, sammanlagt fyra band spelade från 21-00 och de var väl inte jättedåliga i och för sig men vi ville ju dansa! När den vanliga musiken väl kom igång var det nästan heller inget bra, så det var med lätthet jag drog vid tvåtiden. Hemma i min säng vid fyra, sov till ca 12 och sen dess har jag bara suttit framför tv:n och ätit haha. Nåja, väntar bara på ett mail från min vän Johanna och sedan ska jag plugga...

insåg precis att jag fyller år om fyra ynka dagar, galet?! detta fick jag iaf förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback