Bingolotto och första snön

Istället för en vit helg blev det en vit måndag (höhöhööhöh dåligt skämt jag vet). Klara what's app:ade mig imorse och meddelade att vi kunde åka skidor till skolan idag, och mycket riktigt var världen vit när jag drog upp persiennerna. Kylan var ju dock mindre välkommen - luftpumpen och alla element hade slutat fungera så inatt sov jag iförd långärmad pyjamas+pyjamasbyxor, yllesockar och med vanliga täcket, filt PLUS duntäcke...Nåja, nu är det fixat (tack mamma!) och det känns som att jag faktiskt måste skruva ner elementet lite.

Igår var jag, Klara och Tove på live-inspelningen av Bingolotto! Specialinbjudna som vi var av Klaras kompis Cissi från Timoteij fick vi varsin gratis lott och dessutom sitta vid bordet närmast scenen. Ingen vinst tyvärr men vi fick i alla fall en riktigt trevlig kväll med underhållning av Erik Linder och förstås Timoteij då. Jag tror bestämt att de måste vara Sveriges snyggaste tjejer?! Fyra av Sveriges snyggaste klänningar hade de på sig också, åhhh tänk om man vore lika lång så man kunde få lite shoppingtips haha.

Idag inget särskilt, en typisk måndag med tandläkarbesök i Borås. Imorgon blir det dock mera livat då vi ska kidnappa andra Cissi ut på roligheter! Skriver inget mer ifall hon skulle läsa det här höhö...



Igår i Bingolotto-studion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback