no one sleeps when i'm awake

Bon soir! Här sitter jag iförd fet islandströja och kollar på Så mycket bättre tillsammans med ett gäng tända ljus i ett desperat försök att få upp värmen lite. Igår dansade jag, Tove och Klara återigen loss på Sticky Fingers till stängningsdags, och då jag sedan sov över hos Tove hade jag fortfarande på mig party-outfiten när jag skulle åka hem i eftermiddags. Nylonstrumpbyxor vid minusgrader är ingen höjdare kan jag tala om...Dessutom var bussjäkeln en halvtimme försenad vilket resulterade i att jag fortfarande inte har slutat frysa. Dock var det en mycket trevlig kväll, inledde med vin, öl och keso (haha) hos Klara. Egentligen var det meningen att vi skulle gått till Parken eftersom Tove hade gratis inträde där, men kön var så lång att vi förmodligen inte skulle hunnit i tid. På Sticky träffade vi ett gäng skumma tyskar varav en försökte inbilla oss att han var australiensare (??) och även en väldigt dansant herre som hette Erik!

Hur som helst, Majas dag i detta avsnitt och jag bara älskar't såhäääääääääär mycket. The Sounds har varit ett av mina absoluta favoritband ända sen jag var tio och hörde Living in America första gången, så föreställ er känslan när jag fick reda på att världens absolut bästa och grymmaste sångerska skulle vara med i detta superpopulära program! Miss Lis version av No one sleeps when I'm awake var ju helgrym. Ska fortsätta kolla nu och hoppas på att resten blir lika bra.

Litta bilder från igår, inleder med en på finaste partypinglorna!


 


Grymt band som spelade på Sticky, hade glömt av dem tills jag såg bilderna haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback