dagen efter

Trött tjej här alltså, men det är det värt för jädrar vad kul vi hade igår! Vi var ett gäng från programmet som samlades på King's Head vid niotiden (trots att vi hade sagt halv åtta från början, haha) och stannade i ett par timmar, träffade även en kompis från min gamla klass vilket var superkul. Därefter drog jag, Klara, Patrik och två nya bekantskaper vid namn Rasmus och Wictor vidare till Sticky Fingers där vi blev kvar tills de stängde klockan fyra.
 
Wictors lägenhet valdes enhälligt som efterfest/sovplats, jag och Klara hakade på och vi fick även med oss en stackars ensam norrlänning (dock mycket trevlig) som hette Mattias och som drog vid elva för att flyga hem till Skellefteå igen haha. Vi kvarvarande fyra lade en beställning på Onlinepizza som vi därefter väntade på, totalt utsvultna, i 74 minuter och lite till. TV/filmtittande, tjöt och allmänt gött häng, sedan åkte jag och Klara till våra respektiva hem och jag dog i soffan så fort jag fått av mig ytterkläderna.
 
Summering: bästa helgen på länge, måste göras om snart!
 


Sliten_chey väntar på bussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback