Lägenhet, någon?

Hej hej bloggen!

Idag var jag i skolan för första gången på EXAKT två veckor haha! Ovanligt att jag håller en tidsgräns för en gångs skull...Förvirrad var jag dock som vanligt, trodde att vi hade två seminarier vilket jag till och med hade skrivit in i kalendern. Så visade det sig att vi bara hade en enda föreläsning. Bra jobbat Lina!

Dessutom skulle jag och Klara gått på lägenhetsvisning, men när Klara smsade tjejen som lagt ut annonsen för att tala om vilken tid vi skulle komma svarade hon att hon redan hyrt ut den. Utan att säga till oss. Åh så irriterad jag blev, såna jävla fasoner alltså! Dock verkade hela situationen skum från början så ah inte jätteöverraskad. Men nu tar vi nya tag, imorgon har vi en visning till inbokad. Mando Diao spelas på tv just nu också, då kan man ju inte bli annat än glad! Håller tummarna!

Mando Diao - Snigelns visa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback