Sista dagen

...i skolan på ett tag! Ska till sjukhuset redan imorgon för lite provtagning osv och vi har inga lektioner, så nu får jag inte se mina fina klasskompisar förrän gud vet när. :( Hoppas kunna återvända efter max två veckor i alla fall, men det vet man ju inte ifall det är en överoptimistisk förhoppning. Oroar mig mest för hemtentan som ska lämnas in den 20:e och som jag inte har börjat på än...Får väl försöka ordbajsa ihop något bra sen när jag ligger drogad i min säng, haha.

Från ett ämne till ett annat; jag måste verkligen lära mig att laga mat. Idag bestod Lata Linas lunchlåda av räkor, keso och en tomat...gott och nyttigt men jag var rätt jäkla hungrig när jag kom hem fem timmar senare! Dock hade min kära moder precis anlänt med en grillad kyckling i släptåg så med den plus lite kikärtor och majs i magen sitter jag nu här mätt och belåten. Egentligen borde jag börja på min uppsats och packa inför sjukhuset men det finns ju så mycket roligare grejer att göra?!



En annan gång när vi "pluggade". Vad fan hände med hållningen där förresten, jag ser ju ut som Quasimodo??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback