alla tjejer, u feel me?!

Mitt liv är extremt intressant just nu! Det händer..ingenting. Har ätit ofantliga mängder choklad de senaste tre-fyra dagarna, tror knappast att jag behöver skriva ut varför. Det måste ändå vara något av det jävligaste som finns när man kommer in på Willys för att köpa ENDAST tamponger och choklad och kassörskan gör fel när hon scannar in varorna. Jahapp, inte nog med att det är tillräckligt jobbigt bara det att gå in för att köpa tamponger och choklad utan nu måste man stå kvar där extra länge tills hela kön (naturligtvis extra hög andel män just denna kväll) bakom har sett vad man ska köpa. Kände att jag lika gärna hade kunnat skrika ut i högtalarsystemet att "hej jag har mens". Dessutom trodde kassörskan att det var killen bakom mig som kände behov av tamponger och liksom höll upp skiten i luften. Jepp.
 
Nåja, ska sluta klaga, de har hänt bra saker denna vecka också! Smakade godaste Lokan som finns och fick hem finaste tygpåsen från Batoko. $$$ har det trillat in också, vilket flow nu när jag tänker efter?!
 
 
 
instagram <3
 

Kommentarer
Emma säger:

Åh, en sådan där underbar dag ;)

2013-04-18 | 16:23:23
Blogg: http://emmalouisemargaretha.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback