Träningsinspiration

Som ni kanske vet började jag träna tillsammans med Tove när jag flyttade hit till Olofshöjd, och för ett tag sen skaffade sig även Klara ett kort på Fysiken! Här är vi alla tre häromdagen efter att jag precis hade avslutat ett hårt armpass:
 
 
Och ja, jag vet att många av er säkert har samma avundsjuka blick som Tove när ni skådar denna bild, men låt mig vara ärlig och gå rakt på sak: dessa kanoner är inte byggda av steroider eller annat fusk! Inga genvägar är tillåtna. Veckor, månader, år av hårt jobb och sedan kanske damerna flockas runt er också! Var dräkten är köpt tänker jag dock behålla för mig själv, den vill jag vara själv om. Men visst är Klara fin i sin nya hårfärg?

Kommentarer
klara säger:

Hahahha snyggt ändå ;)

2013-04-27 | 10:20:32
Blogg: http://klaragustavssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback