Dags att ta farväl

Ja, igår var så tiden kommen för Joosts sista dag. Även om jag har haft lite svårt för honom var det ändå tråkigt att behöva säga adjö. Vi har varit med om en hel del tillsammans, många starka minnen och erfarenheter. Att båda dessutom kommer från europeiska välfärdsländer tror jag dessutom har påverkat hur vi har upplevt tiden här på ett liknande sätt. Dock tror jag inte att det var sista gången vi sågs för både han och jag vill komma tillbaka hit till jul!
 
Efter att vi kom hem från flygplatsen åt jag middag och sen kom Hà och plockade upp mig för 2EC FC hade match igen. Resultatet blev 5-1 och ni kan väl aldrig gissa vem som återigen gjorde flest mål ;) ;) ;) Efter matchen gick vi i alla fall till ett café och idag hjälpte han mig att undervisa Hieu 1&2 och Tuan från social center i engelska. Då de är i samma ålder vill vi få dem att bli bättre vänner så hädanefter kommer vi att göra ganska mycket med bara dem.
 
Imorgon bär det av till Dai Loc igen! Nhon följer med (titta inte på mig, det var en officiell inbjudan från mr. Viet faktiskt) och då Nuong och Mr. Viet ska till Tam Ky för möte med några representanter från regeringen måste vi plus Tram Anh åka moppe dit. En timmes resa i gassande solsken, åh vad jag längtar...
 
 
jag vet inte riktigt vad som hände här? kanske ville lätta på stämningen så jag drog till med världens pose lol. på bilden är det i alla fall mr. viet, joost, tram anh, chuong (mr viets systerson som "praktiserar" på vv under sommarlovet), hai (mr viets syster som lagar mat åt oss), jag och nuong
 

Kommentarer
Johanna säger:

När kommer du tillbaka till sweden? :)

2013-08-19 | 10:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback