Mina favoriter ♥

 
Övre raden: okänd, Dũng, Nhân, Lê Na, Hủng, Hả, Nhơn, Huy
Nedre raden: okänd, Nho, An, Giang, jag, Olivia, Lương, okänd, Kun
 
Kom på att jag kanske borde introducera mina kompisar här så att ni läsare i alla fall kan få en liten aning om vilka det är jag hänger med om dagarna! Eller ja kvällarna snarare då jag jobbar och de har skola lulz. Tyvärr saknas det en hel del folk på bilden, t.ex. min allra finaste bästaste Hà och min knaspartner mr Burger King (hans namn på Facebook är Ben Bk, därav smeknamnet). Istället är där flera randoms jag träffade för första gången samma kväll som vi tog bilden, så att jag inte vet deras namn bör förlåtas, host. Vill även påpeka att Olivia naturligtvis heter något annat egentligen om nu någon inte förstod att "Olivia" inte är ett speciellt vietnamesiskt namn. Det är faktiskt rätt många i Vietnam som har ett engelskt namn, vilket ju är tacksamt för oss icke-kapabla utlänningar...
 
Imorgon ska jag ut på äventyr med Hà, Giang och Nana! Eller ja, äventyr är väl inte riktigt rätt ord men något spännande är det i alla fall. Passar bra eftersom det är min sista lediga dag innan jag återvänder till Sverige och jag vill utnyttja den så mycket det bara går. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback