Roadtrip

Imorgon bär det av till Tam Kỳ, Nuongs hemstad, där VV samarbetar med några olika barnhem. Ska bli spännande att få se lite mer av landet (det är ca sju mil dit) och besöka Nuongs familj. Vi ska visst ut med båt och fiska till och med! På schemat står även sim- och engelskalektioner med barnen innan vi återvänder till Da Nang på onsdag eftermiddag. Uppskattat från min sida då det betyder att vi hinner vara med på EC:s möte på kvällen ;) 
 
Dock åker vi till Dai Loc på torsdag igen så det blir ett himla flängande denna vecka! Kommer inte hinna träffa barnen från social support innan lördag då vi ska ta med dem på bio och jag längtar så jag spricker tills jag får träffa Tuan igen. <333333 Nehej nu måste jag sova, klockan är halv ett och 06:40 ringer min klocka...kameran åker med så det dyker förhoppningsvis upp några fina bilder på onsdag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback