Årsresumé del 3

SEPTEMBER
 
 
Kom in på universitetet och började skolan!
 
 
new franz
 
 
Klippte av ett antal decimeter från håret!
 
 
pizzamys med hela familjen
 
 
fikade med idisslarn på Skrädderiet ♥
 
 
introducerade mamma för iphone-kameran...
 
 
...gick sådär när hon skulle försöka själv
 
 
testade att göra gradient nails för första gången, rätt nöjd faktiskt!
 
OKTOBER
 
bestod visst av en himla massa mat;
 
 
lunch med jp,
 
 
matlagning och kvalitetstid med lillebror i vår nyrenoverade källare,
 
 
 
samt indisk lunch med mamma
 
 
objuden nattgäst...
 
 
en mera välkommen gäst! Världens bästa Anna hälsade på mig och vi partade loss hemma hos Klara,
 
 
gosade på Nils Ericson-terminalen
 
 
och gick på fantastisk dansföreställning!
 
 
(lite öl måste man ju hinna trycka in också)
 
NOVEMBER
 
 
börjar månaden med tenta-öl
 
 
öl
 
 
öl
 
 
och jaa sen opererades jag ju! före vs. efter. Även om det är väldigt skönt att slippa underbettet måste jag erkänna att jag saknar mitt gamla utseende ibland. Efter detta var jag hemma i två veckor, sen vart det:
 
 
Jul på Liseberg
 
 
keso
 
 
och öl, såklart
 
DECEMBER
 
 
Sticky Fingers,
 
 
Bingolotto,
 
 
och Kårkällarn!
 
 
 
julstöket började med klass-bak hemma hos mig
 
 
jag fyllde 19
 
 
det blev jul
 
 
 
..och till sist nyår! 
 
 
 
 
Så! Detta sammanfattar mitt 2012 och jag hoppas att 2013 har börjat lika bra för er som det har för mig. 
 
BONUS: Bakom kulisserna på nyårsbild #2
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback