kvällsblogg

Heeeeej bloggis. Här ligger jag nytvättad och uppfräschad i min säng och ska alldeles strax krypa till kojs, men ett litet inlägg om lördagskvällen ska vi få till först!
 
Kaoset (för det var det) började med att jag glömde både att käka och ta med mig linser innan jag sprang till bussen. Fortunately, there are two ways at the central station to solve this matter. Sub- och Lens-. Hahahaha. Med det avklarat fortsatte jag hem till Tove (gick dock till fel uppgång först, är någon förvånad eller) där vi käkade, drack vin och fixade oss.
 
 
Temat var The Rocky Horror Picture Show så här snålades det inte på sminket, även lösfransar testades för första gången!
 
Vid 9-tiden (??) kom Klara, Adam och Linus. Vi fem förfestade tills ca 11 då vi begav oss mot Kårkällarn där jag, lagom full och förvirrad, inledde genom att försöka betala den gratis garderoben med en 500-lapp (applåder på den allts).



Finaste kompisarna!




Tove tyckte det var lite för soligt, tur att Linus hade glajjorna redo



duckface, den nyktra klassikern



klart jag också var tvungen att testa dessa fabulösa glasögon





En glittrig hatt till är aldrig fel om man vill vara lika fabulös som Linus här! Denna stal vi från okänd person vid samma bord och Adam blev så fäst vid den att han bar den resten av kvällen





CamWow passar vid alla tillfällen, nykter som full



 
Vi lyckades även haffa Cissi som annars stod i baren denna kväll
 
Jadå såatteee. Under de 90 minuter vi spenderade där lyckades jag häva i mig cider, öl, Sambuca, Jäger och avslutningsvis en shot tequila. Därav följer att jag naturligtvis blev jääääääättefull, ramlade och skrapade upp knät så blodet rann precis utanför Sticky Fingers dit vi styrde stegen efter att kårkällarn stängt. Naturligtvis kom vi inte in heller och därefter är mitt minne blankt förutom att vi var på McDonald's där Klara baddade mitt knä med en meter blött toapapper. Ramlade in hos Linus vid okänd tidpunkt imorse och sov sedan gott fram till klockan halv elva, då jag upptäckte att jag tydligen hade varit vaken vid halv nio redan och smsat "(〜◔▽◔)〜" till Anna hahhahahsfhsjghsd. Nåja, vi drack kaffe, käkade vidunderligt goda mackor och babblade på så bra att jag missade min buss med en hårsmån och fick vänta en och en halv timme tills nästa kom. Typisk söndag på det sättet, lite trist avslut på en annars väldigt rolig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback