Back2business

Gud vilket rörigt inlägg det där förra var inser jag nu, men jag hoppas att andemeningen framkom i alla fall. Om inte annat kan det ju tjäna som en påminnelse om att inte blogga när kroppen är inställd på att klockan egentligen är 02:30 och man har varit vaken i nästan ett dygn. Även idag är jag rätt trött så det har inte blivit mycket vettigt gjort, har bara ätit en helvetes massa jordgubbar och drygat på Facebook. Laddade upp mitt Da Nang-album idag så det har blivit en hel del såna där små röda pluppar! Egentligen behöver jag plugga till min omtenta i fonetik som hägrar på fredag men motivationen infinner sig verkligen inte. Jag vet redan nu att jag inte kommer att klara den så bitterheten över att jag inte bokade två veckor till i Vietnam är stor...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback