Bio på jobbet

God onsdagsmorgon på er, även om ni därhemma i Sverige nog inte har vaknat än. Igår var en mycket trevlig kväll! Gấu, Mr. Viets systerson som "praktiserar" på VV bjöd med oss tillsammans med sina vänner för att åka och bowla. Det gick riktigt bra faktiskt! Med en strike (gjorde själv) och en spärr (berodde på systemfel) var jag till och med bättre än alla killar utom Gấu hehe. Innan dess tog Nuong med oss ut för att äta, men det var tyvärr inte lika trevligt sett i efterhand. Jag fick nämligen i mig något dåligt så mitt i natten var det bara till att vackla in i badrummet och få upp allting igen. Uscha! 
 
Får hoppas att jag är helt återställd tills i eftermiddag då vi ska på bio med några av barnen från social support. Despicable Me 2, med vietnamesisk dubbning och inga engelska undertexter. Ska bli intressant att se hur mycket jag hänger med på den asså...
 
 
Bowlinggänget! Haha alltså detta låter nog helt knäppt för de flesta av er, men här i Vietnam är alla avundsjuka på mig för att jag är så blek. I måndags när vi var vid poolen med ssc-barnen ville Ha, en av tjejerna från EC, hela tiden ställa sig i skuggan för att hon tyckte att hon hade typ svart hud jämfört med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback