last night

Heeej bloggeliloggen! Igår va jag som sagt hos Nicke i Örby tillsammans med mina kära vänner och det var en toppenkväll verkligen. Bea har jag inte träffat sen studenten så det var verkligen jättekul att de drog ihop detta! Det var jag, Tommy, Amanda, Henrik, Bea & Nicke, Elin & William och så Ellen & Sam som jag bara har känt till utseendet från skolan innan men som också var jättetrevliga. Vi spelade kubb, grillade och avslutade med några omgångar Med andra ord och jag tror att klockan var närmare två innan vi åkte därifrån. Bea skulle visst upp och jobba vid sex...
 
Beas jobb ja, hon och hennes mamma driver ett café i Borås så jag lovade att göra lite reklam för det! Har ni vägarna förbi ligger det i KappAhl-huset vid Stora torget, gå bara igenom KappAhl så kommer ni rätt på caféet. Jag har själv inte varit där än men ska definitivt göra det nästa gång jag är i Borås. Espresso House, pfft...
Vill man även träffa min fantastiska vän Bea ska man komma dit någon dag mellan tors-lör då hon jobbar ;)
 
 
söta värdparet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback