onsdag

 
vacker bild från när jag var norrut senast! är dock osäker på om annas ansikte påverkades av effekten eller om hon verkligen ser ut sådär...
 
Idag är det onsdag och det betyder att slutet på veckan närmar sig, min sista vecka i Göteborg innan jag åker hem till mamma och spenderar några dagar där. Och sedan åker jag till Vietnam. Kan ni fatta?? Det kan då inte jag, tiden har bara rusat iväg sedan jag fattade det där högst spontana beslutet och nu är det snart dags. Just nu är jag sjukt nervös och ser ärligt talat inte fram emot resan jättemycket, men förhoppningsvis är det bara en fas som snart är över. Det blir ju vad man gör det till, för att använda ett extremt klyschigt, men ack så sant, talesätt (de brukar vara det, de där uttrycken).
 
På fredag ska jag i alla fall hem till Nicke, min gymnasieklasskompis Beas pojkvän, på "Teparty utan Te". Jag vet ännu inte exakt vad detta innebär men det var så evenemanget hette på Facebook! Oavsett om det blir te eller inte är jag i alla fall säker på att det kommer bli en grym kväll med några av världens bästa vänner. Hörde något om FIFA på storbilds-projektor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback