Underbara

Näe alltså vet ni vad?!? Jag ångrar så extreeeemt mycket att jag åkte hit för det betyder också att jag måste åka hem. Fy! vad jag inte längtar! Igår hade vi möte med engelskaklubben och det var sista tillfället för den här gången jag kommer träffa min söta Lê Na. Hon är en av de jag har kommit närmast under min korta tid här då hon inte bara delar mitt namn (olika stavning, samma uttal) och har till och med sämre syn (-7,5!) utan också har visat mig runt i stan, tagit mig med på massa olika grejer, alltid månat om att jag hänger med och är okej och bara varit en så himla bra vän i allmänhet.
 
Men alla de andra är förstås också underbara och jag kommer sakna dem så otroligt mycket! Jag har till och med hittat några kpop-kompisar (alla tjejer här älskar kpop och killarna hatar det haha) som jag har suttit och dött över EXO med hahaha. Jag lovade att jag ska försöka dra med mig lillebror hit vid jul och att jag definitivt kommer att komma tillbaka nästa sommar, men hur det än blir kan tiden ändå inte gå snabbt nog.
 
 
2EC ❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback