Finbesök

Nea och Anna var ju som sagt onsdag-söndag hos mig förra veckan! Vi hittade på bl.a. detta:
 
Minigolf i Vasastan
 
 
Liseberg (andra gången samma vecka för mig då jag var där på tisdagen med mina klasskompisar)
 
 
 
 
Bio! Och ja, SJÄLVKLART lyckades jag klanta till det och missa att vi skulle gå på Biopalatset och inte Bergakungen. Nåja, det värsta som hände var att vi fick vänta 40 minuter och byta After Earth mot Fast & Furious 6. Middag hann vi med innan också på bions restaurang och jag mådde sjuuukt illa under första halvan av filmen för att jag var så mätt.
 
 
 
Åhhh mina fina, nu ses vi inte förrän i augusti igen men då jäklar ska det festas loss ordentligt! Annas 18-årsfest står nämligen på schemat!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback