Hejdå huvudstaden

 
Jag lever, om nu någon trodde något annat! Glömde bara bort att blogga efter den sista tentan helt enkelt, tokigt!!!!!!! Sitter just nu i alla fall i Annas rum efter att precis ha kommit hem från vietnamesiska ambassaden. Visum fixat, nu ska jag bara få tillbaka det!
 
Idag är min sista dag här i Solna och jag har haft en grym helg med fina vänner. Trots det känns det inte ett dugg jobbigt att säga hejdå denna gång, för redan på onsdag kommer Anna och Nea ner och bor hos mig tills på söndag, woohoo! Bl.a. ska vi gå på Liseberg samt äta sushi är det tänkt, misstänker även att låten nedan kommer att spelas mer än en gång:
  
 
ignorera gärna ylandet ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback