월요일

Måndag, måndag, måndag...Dagen började med huvudvärk och missad föreläsning, typisk måndag på det sättet! Men vädret är underbart och jag kunde hämta ut mitt ex av Teen Tops nya album på Willys, plötsligt blev det bästa måndagen på länge?! Beställde dessutom LIMITED EDITION = fetaste mest högkvalitativa albumet jag någonsin ägt. Större än mitt huvud fan.
 
 
Har nu lyssnat igenom alla låtar två gånger och jag älskar verkligen allihop heeehehe. Spenderade gott och väl 20 minuter på att kolla igenom den medföljande fotoboken och som vanligt var denne herre nedan liiiite för snygg för sitt eget bästa...alltså inte för att jag tycker det eller så men ni vet grupptryck!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback