Rörigt

Idag är en jävla skitdag. Jag har sovit alldeles för lite, flängt miltals fram och tillbaka, varit otrevlig mot i stort sett alla som tilltalat mig samt varit ett stort jävla klantarsel och glömt plånboken på gymmet med resultatet att något hjärnskadat jävla fittmongo bestal mig på flera hundra kronor. Så trött på mänskligheten, på mig själv och på livet i stort just nu. Insåg igår att jag nog vill bli sjuksköterska. Avskyr flummiga kurser och mossig engelsk litteratur, saknar alla de där fantastiska sakerna jag lärde mig av mamma och upptäckte när jag sprang omkring på hennes jobb för tio år sedan.
 
Nu stänger jag av omvärlden för idag, lyssnar på Bruno Mars plus denna nedan och hoppas på lite räddning från Queen J. Den är förresten i fett mycket HD så välj originalkvalité och bara njut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback