Sticky Fingers, här kommer vi!

Woohooo så pepp på ikväll!! Vet inte varför riktigt dock, vi är bara två pers och har inte tänkt dricka? Hahah nu låter det som att jag tycker att man måste dricka för att ha kul men det var inte så jag menade...Sprang iaf ner till Carlandersplatsen en sväng innan, fick en pratstund med Johannis och hon hjälpte mig att locka håret. Jag slet dessutom av henne tröjan och ska nu ha på mig den ikväll...? Antingen är hon en väldigt bra vän eller jag en jävligt dålig, svårt att avgöra vilket. Men iaf, lockigt hår?! Det har jag inte haft sen modevisningen i april tror jag haha. Glittrig tröja har jag också, passa er så jag inte bländar er på dansgolvet ikväll!!!
 
 
klad.jpg

Kommentarer
johanna säger:

Aw vad söt du är! :)

2013-03-18 | 12:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback