The last few days

Ja de har varit riktigt roliga! I lördags firade vi att de tyskapluggande delarna av vår clique hade kämpat sig igenom två tentor på lika många dagar med ett par välförtjänta öl på Queen's Head (jag förtjänade dem också fastän inte jag hade skrivit någon tenta ok). Därefter drog jag, Rasmus, Klara och två kompisar till henne vidare till Excet och dansade loss vilket var riktigt kul! Dock slutade inte kvällen lika roligt men aja...Har i alla fall fått massa konstiga och roliga flashbacks såhär i efterhand hahahaha. Igår fikade vi ute på Motgångens gräsmatta, ett slags avskedskalas innan påsken splittrar oss kan man säga då Jolly flög till Finland redan idag och Klara ska hem till Falköping innan hon drar vidare till Stockholm. Det var kallt och varmt om vartannat men mysigt till tusen! Själv har jag min sista lektion imorgon och sen är det LOOOOV <3
 
 
jag och mitt crew på Queen's Head
 
 
Klara var också med såklart!
 
 
Vi köpte världens största shots, de smakade kanel och hette tydligen "direbolt wahota" när jag kollade min twitter dagen efter HAHAHAHAAHASHDHSHAHAHAHa orkar inteeee
 
 
Måndags-mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback