Veckans kap

...gjorde jag ICA Maxi i förrgår! Två paket ekologiska, KRAV- och nyckelhålsmärkta bär för endast 30 kr? Fett värt det. Jag valde jordgubbar och blåbär, varav det sistnämnda fick hänga med i yoghurten nu till frukost. Extrapris på gravad lax hade de också så två mackor med sånt blev det även. Goooooott!!!
 
Annars då? Ska dricka upp mitt kaffe, göra mig i ordning och sen är det skola. Känner mig jäkligt preppy idag, kanske ska slänga upp dagens outfit?? En lite mer seriös än förra gången alltså, haha...Något jag däremot definitivt inte känner mig idag är pepp(y). Kollar ut genom fönstret och det bara viner vitt utanför...VÅREN VAR ÄR DU???? Tur det finns bra musik så man kan bli lite gladare. Här har ni veckans jam! Varenda låt är bah så jäkla braaaaaaaaaaaaa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback