you can't spell lillördag without öl

Det är onsdag, jag är ledig och solen skiner! Yay! Ska springa ner på Avenyn en sväng nu tänkte jag, kolla i lite affärer för skojs skull, ta en kaffe och bara njuta av våren i världens underbaraste stad. Fika hade varit mysigt också men jag gillar inte att fika ensam, haha.
 
Dock fikade jag tillsammans med mina klasskompisar för ett tag sen, på Café Berlin i Vasastan! Denna enorma bit äppelpaj tryckte jag i mig, den var sjukt god och sjukt billig. 29 kr för denna monstruösa skapelse som fick mig att känna mig som en äppelpaj hela jag? Helt klart värt det.
 

Kommentarer
Emma säger:

Vad gott!! .. Får smaka på något sådant billigt och mumsigt i Gbg när jag kanske börjar plugga där :D

2013-03-13 | 17:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback