:D

Jag är så glad idag! Igår var Farshid, Tove och jag på Ikea och plockade på oss diverse saker, varav det mesta levererades till Olofshöjd idag. Tove och Farshid har precis flyttat ihop så de köpte möbler till sin nya lägenhet och jag - jag har köpt en soffa! Hela rummet luktar Ikea när man kommer innanför dörren nu haha. En matta blev det också, en prickig historia i svart och vitt plus galgar och några kuddfodral jag ville ha redan när jag och mamma var där i våras men då fanns de inte i lager.
 
Så det har blivit en del kånkande dessa två dagar, igår när vi flyttade alla deras saker och idag när vi skulle bära in alla paket från Ikea. Monterandet slapp jag däremot för det tog Farshid hand om medan jag och Tove gick och köpte sushi (till alla tre, förstås)! Sen dess har jag roat mig med att leka inredningsarkitekt och möblera om till höger och vänster, men det blev ingen optimal lösning så det ändrar sig nog snart igen. Har inte heller riktigt hunnit vänja mig vid det här konceptet med matta än, i min hjärna är det liksom ett främmande objekt på golvet som jag måste gå runt...
 
Bilder kommer en annan dag när inte hela rummet är belamrat med tvätt på tork. Så länge kan ni få en kik på min nya frisyr! Klippte mig i förmiddags hos Zara på Salong Vita Saxen i Linné och hon är med råge den bästa frisör jag någonsin har varit hos. Håret känns superfräscht och fint och jag är så jäkla nöjd!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback