FESTU!

Tyvärr måste jag säga att Chalmers slår GU med hästlängder vad gäller festfixning...Igår var det dags för Halloween-festu dit jag begav mig i sällskap med Cissi, Albin, hans rumskompis Simon och ett par vänner till dem. 2,000 pers på plats ca, sex dansgolv, nio barer, gratis kaffe och massa andra roliga aktiviteter som t.ex. Singstar vilket Cissi och Simon körde en låt på.
 
Efter en grym kväll och världens godaste hamburgare på vägen hem snubblade jag in här hemma vid halv fyra imorse men vaknade efter fem timmars sömn och kunde verkligen inte somna om?! Har således verkligen inte varit snabbaste tjejen i stan idag utan kebabtallrik och soffhäng tillsammans med Cissi och Albin var precis lagom nivå för denna dag. 
 
 
Jag spökade omkring på diverse ställen, bl.a. på köksgolvet och bakom möblerna...
 
 
 
Black Swan, Ace Ventura och jag!
 
 
Första klunken Cola var orgasm i munnen, fatta då hur detta smakade?! MAT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback