Och nedräkningen börjar!

 
Idag trillade detta mejl in i min inkorg och det känns så braaa. Två av tre månader har gått och medan september verkligen sniglade sig fram rusade oktober iväg så fort som jag vet inte vad. Nästan dags att börja packa nu ju! Hà förvarnade mig om att det kommer vara kallt, fruktansvärda +20 grader, så jag vet inte riktigt vad jag ska ta med mig i klädväg denna gång. Jag menar hur skumt kommer det inte se ut om vietnameserna har vinterjacka och halsduk medan jag lallar runt i shorts? Oönskad uppmärksamhet är verkligen något av det värsta jag vet och inte för att va sån men folk tittar redan tillräckligt på mig! 
 
Apropå skum, överst på min packlista står i alla fall svensk julmat. Pepparkakor, lussebullar, skumtomtar och knäck i mesta möjliga mängd. Gråter lite över att jag inte kan ta med mig gravad lax i resväskan. Hej IKEA, ni har aldrig funderat på att öppna business i Da Nang????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback