One year later

Godmorgon folket!Jisses alltså, jag är nästan helt säker på att denna morgon är första gången sedan jag kom hem från Vietnam som jag är uppe innan 10:00...kompenserade rejält genom att ställa klockan på sex. Men ni som känner mig, få nu inte spel och tro att jag har gjort detta frivilligt! 
 
Jag ska nämligen på ettårskontroll hos käkkirurgen i Borås idag! Japp, ett helt år har passerat sedan jag äntligen slapp se ut som en bulldog på två ben (och istället antog den mänskliga hamster-looken i ett par veckor medan svullnaden gick ner). Fick ju heller inte äta mat som krävde tuggande i högre grad under en månads tid och det vad väl det som var jobbigast av allt. Inte så himla kul att sitta där med sin näringsdryck och passerade keso medan resten av familjen käkar fläskfilé...
 
Men; den där ynka månaden var helt klart värt det för att ha underbett var verkligen jobbigt. Kunde inte äta allt (ex. baguette och liknande), vågade knappt le eller visa mig i profil. Vågar nog påstå att jag aldrig förr i mitt liv har varit eller sett så glad ut som jag har gjort sedan den 14:de november förra året!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback