rullar fram

 
Det bara radar upp sig bra saker för mig just nu och jag är så glad och tacksam! Igår fick jag en vänförfrågan på Facebook av en tjej vid namn Kajsa, som också är adopterad från Vietnam och som vill åka som volontär till Da Nang i januari. Eftersom hon skulle komma dagen efter jag åker hem får vi tyvärr inte chansen att träffas då, men nu föll det sig som så att hon bor i Stockholm och jag åker ju faktiskt dit imorgon! Så vi ska försöka få till en träff någon av dagarna vilket jag ser fram emot jättemycket. Tänk, om jag innan jag åkte iväg hade vetat hur mycket annat min lilla resa i somras skulle föra med sig. Ofattbart men ändå jäkligt häftigt måste jag säga!
 
Idag lyckades jag först och främst lägga eyelinern snyggt OCH jämnt med vingar och allt, och sen sprang jag på saknade Johanna i Nordstan! En jäkligt imponerande bedrift må jag säga med tanke på de horder av människor som flockas där nu i juletider. Och jag som tycker att det brukar vara alldleles för fullt där i vanliga fall, tur man åker bort ändå...Men det var värt trängseln för nu har jag hittat mig ett nytt par svarta jeans (råkade klippa av mina gamla för mycket). Och imorgon åker jag som sagt till Stockholm! Ahhh längtar redan, har saknat mina finisar så. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback