Jag gästbloggar

 
Innan jag åkte till Vietnam andra gången lovade jag Frida, min kontaktperson på Blueberry, att jag skulle skriva ett inlägg till deras utlandsblogg samt en reseberättelse. Seg som jag är, i kombination med omtenta, livet och datorvirus, skickade jag in dokumenten först idag men Blueberry är med ganska stor säkerhet snabbare än jag så de kommer nog komma upp på hemsidan snart. Lägger upp en länk här då!
 
Bilden föreställer Dragon Bridge på kvällen, tagen av Joost då han och Chuong gick dit en lördag för att kolla på eld- och vattenshowen. Så himla vacker med sina skiftande färger och alla ljusen! Jag själv hann ju tyvärr aldrig gå dit (showen går bara på helgerna) så det är prio ett tills nästa gång. Verkligen en imponerande sevärdhet även i dagsljus men smakar det så kostar det; tydligen gick hela kalaset på ca 56 miljoner svenska kronor. Omvandlar man det till vietnamesiska dong passerar man triljoner-strecket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback