Så var det måndag igen

Hade det här varit en instagram-post hade min givna hashtag varit #röv. För jag är verkligen så lite måndagsmänniska som man någonsin kan bli. Dagen har bjudit på två lektioner, varav en missad eftersom lärarna tyckte det var lämpligt att inte informera eleverna om schemaändringar (#måndag). Tänkte jag ska försöka laga lite middag om en stund och kände mig sugen på laxburgare, men vi får se om det blir några sådana. Upptäckte nämligen innan att den ena av våra frysar är såpass igenfrostad att den inte går att stänga ordentligt, vilket har lett till att innehållet har tinat och sedan frusit på nytt (#MÅNDAG). Nåja, turligt nog har jag ju min inre röst som ständigt skriker på mig att sluta vara en sån surpuppa, så en uppiggande färgklick denna dag är min nya blus från Monki! 100% måndagshatare, 150% materiella ting-älskare. 
 
 
ps. bon iver hjälper mot dagar som denna. lovar. ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback