Favoritmånaden

 
Så här höstigt såg det ut när jag gick hem genom parken vid Carlanderska efter skolan idag. Så mysigt!!!!!!! Tror jag konstaterar det varenda år men september är nog verkligen min favoritmånad. Höststämning, oftast soligt och temperaturen är precis lagom för att man ska kunna dra på sig en stickad tröja utan att svettas sönder, men ändå slippa frysa ihjäl så fort man sticker näsan utanför dörren. Det sistnämnda påminde mig precis om hur mycket jag avskyr november...
 
Just nu ligger jag i sängen, lyssnar på Eric Amarillo och läser BT på nätet. Hade gärna sett nyheterna på TV istället då jag faktiskt är TV-innehavande nu! men ej antennsladds-innehavande så det får vänta tills jag får tummen ur och köper en...Kanske imorgon. Kommer sannolikt behöva piggas upp efter två tandläkarbesök på en och samma dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback