Slapp helg

Denna helg har jag befunnit mig i tryggt förvar hemma hos mamma! Hamnade här lite oplanerat efter att jag var hos tandläkaren i fredags. Vi åkte till Kinna och kollade i de få affärer som finns där, lagade middag tillsammans med Johan på kvällen och igår var det kalas i Sjögarås för Johans bror. Mycket god mat och naturligtvis extra roligt att träffa den sidan av "släkten" eftersom det inte blir att vi ses så ofta. Dock hände det visst en massa roligt i Göteborg också som jag tyvärr gick miste om, först smsade Adam och frågade om jag ville hänga med ut och idag ville Tove gå på tatueringsmässa. Typiskt men man kan ju inte få allt!
 
Just nu sitter jag och gottar mig i solen på altanen medan jag skypar med Hà. Hon berättade precis att Nhơn hade blivit full när han jobbade som servitör på ett bröllop idag och bara legat i sängen och babblat om saker som ingen förstod när han kom hem till Nhân efteråt. haha asså fan vad jag garvade...
 
 
Trött Åsa igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback