Lately

 
 
 
 
 
 
Pillar med naglarna en hel del, ska snart tillbaka till Sanna för att fylla på min förlängning och har köpt lite penslar och annat roligt så jag kan förbättra mina målarskillz ytterligare. I måndags var jag efter nästan tio år av tandställning och operationer äntligen på mitt sista besök hos tandregleringen. Det kändes så pass nostalgiskt att jag tog med mig ett av mina första tandavtryck, daterat till början av 2006. Jag hade totalt glömt att min mun har sett ut sådär??? 
 
Obligatorisk matbild, på 2013 års stora trendrätt bananpannkakan dessutom. Men dessa blev verkligen heeeeelt perfekta, provade att ha i kokosmjöl för första gången så det kanske var det som gjorde tricket. Så jäkla goda, speciellt med lite riven kokos, jordgubbar och jordnötssmör till. Bilderna på barnen skickade Lina till mig idag! Åh mina små gullungar, saknar dem så det gör ont <3 Det första jag ska göra när jag kommer nästa gång är att krama dem tills de nästan kvävs samt rädda dem från de där förfärliga frisyrerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback