365 fan meet


LIVEBLOGG FRÅN AZMYZIGT CAFE NERE VID FLODEN!!! 

Jag är så jäääävla tagg just nu!!! Mitt vietnamesiska favoritband är nämligen i Da Nang denna vecka och ska ha fanmeet här. De uppträdde på New Phuong Dong igår kväll men ingen av mina vänner kunde gå så jag missade det...Var så jävla depp hela kvällen men idag så! Jag och Ha kom hit två timmar i förväg i tron att det skulle vara packat med folk men det är visst skillnad på kpop och vpop. Nu är det knappt en halvtimme kvar och förutom jag (Ha var tvungen att åka tillbaka till hotellet och hämta mer pengar för det tänkte vi inte alls på...) är det bara tre personer till här. Vi fick såklart asbra platser precis vid sidan av scenen eftersom vi var först men tydligen fick en inte sitta där. Bytte till ett bord rakt framför scenen som dock är lite längre bort, men aja så länge en kan ha ögonkontakt med oppis så ;))) De delade även ut papper att skriva frågor på så eftersom jag skriver på engelska hoppas jag att det sticker ut lite! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback